close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איתי ורצ'יק: מומחה לשיווק באינטרנט בים של משווקים בשנת 2022

מערכת שורשד תמוז, תשפב03/07/2022

איתי ורצ'יק מחברת IVBS מסביר מספר כללים לגבי שיווק וקידום תוכן באינטרנט...

תגיות:

כדי לקדם עסק היום חשוב להשקיע בשיווק באינטרנט ולנצל את כוחו את האינטרנט לטובתכם. עם ים המשווקים הנמצאים ברשת האינטרנט המציעים את שירותיהם כדאי לקרוא מעט על הנושא, להרחיב את האופקים בכל הקשור לשיווק הדיגיטלי ובכך גם לבחון בתבונה את האנשים שאתם עובדים עמם.

איתי ורצ'יק מסביר שאחרי הכול – אנו מתארים כי אין לכם כסף מיותר לבזבז על ניסוי וטעיה או חוסר ניסיון של משווק כזה או אחרת כשאתם מחפשים תוצאות כאן ועכשיו. מדריך זה יסייע לכם לגשת לשיווק הדיגיטלי בצורה נכונה, בין אם אתם מחפשים

לעשות שיווק באופן עצמאי או שוכרים את שירותיו של משווק דיגיטלי מנוסה ורוצים לוודא שהעניינים מתבצעים בצורה מקצועית ונכונה.

צעד 1 – אפיון העסק וקהל היעד:
השלב הראשון של הליך השיווק יהיה תחילה לאפיין את העסק וקהל היעד. נשמע מובן מאליו? ובכן לצערנו זה לא כך עבור אנשים רבים. בעלי עסקים שאנו שואלים אותם על העסק שלכם לעתים מגמגמים ולא יודעים לתת לנו תשובה ברורה לגבי העסק שלהם. הם יודעים להגדיר לנו במשפט אחד מהם הם עושים אבל חשוב להתעמק מעבר לכך: מהו חזון החברה? לאן אתם שואפים להגיע? איך אתם חושבים להתפתח בכדי להשיג את המטרות שלכם? ועוד. כמו כן חשוב לאפיין את קהל היעד שלכם כדי לדעת למי אתם מכוונים במודעות שלכם ובפעילות השיווקית שלכם.

צעד 2 – בניית אסטרטגיה שיווקית וחלוקת תקציב:
בשלב הזה יש לבצע מספר מחקרים: מחקר מתחרים ומחקרים שונים בהתאם לאסטרטגית השיווקית שאתם רוצים ללכת בכיוונה. לדוגמה: אם אתם מתכננים להשקיע בקידום אורגני בגוגל אז כדאי לשלב מחקר מילות מפתח ולראות באילו ביטויים אתם רוצים להתמקד. בשלב זה המטרה העיקרית היא לאסוף מידע ולבנות אסטרטגיה שיווקית שיכולה להתאים לתקציב ולציפיות שלכם.

צעד 3 – תחילת עבודה מבלי להסתכל אחורה:
הסתיים שלב התכנונים וכעת צריך לצאת לדרך. תכנון ואפילו הגדרת מטרות ללא פעולה לא יוביל אתכם לשום מקום. בין אם אתם משווקים בעצמכם או שוכרים משווק שיעשה את העבודה עבורכם – זה הזמן לצאת לדרך. התחילו להכין ולפרסם תכנים בהתאם לאסטרטגיית הפרסום שלכם, הקימו את הקמפיין הממומן והמשיכו לפי התוכנית. גם אם אתם מתכננים לעשות את העבודה בעצמכם מומלץ לכל הפחות לשכור ייעוץ מקצועי ממשווק מנוסה שילווה אתכם בהליך.

צעד 4 – מעקב ושיפור ביצועים:
חשוב מאוד לבצע מעקבים, לאסוף מידע ולנתח את הנתונים כדי שתוכלו לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם תוך כדי תנועה.

איתי ורצ'יק מחברת IVBS מסביר שכיום ניתן לעשות שימוש בכלים חינמיים כמו גוגל אנליטיקס וגם בכלים נוספים בתשלום כמו HOTJAR ואחרים על מנת ללמוד עוד אודות תנועת הגולשים באתר שלכם, באילו עמודים הם מבקרים יותר, אלו עמודים זקוקים לשיפור ועוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה